» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. راه‌اندازی کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، نخستین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان استان همدان و کتابخانه روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان روز یکشنبه هشتم شهریور با حضور عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان، حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان این شهرستان راه‌اندازی شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان در این مراسم با اشاره به اینکه کتابخانه عترت تویسرکان در سال 91 افتتاح شده است، اظهار کرد: این کتابخانه در آخرین روز از هفته دولت سالجاری به عنوان نخستین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان استان همدان با زیربنای 160 متر مربع در تویسرکان راه‌اندازی شد.

زارعی با اشاره به بررسی موقعیت مکانی کتابخانه عترت در سال‌های گذشته افزود: بر اساس موقعیت مناسب و همچنین وجود فضای پارک تفریحی در این مکان، این کتابخانه برای کودکان انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابدار کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان تویسرکان آموزش‌های لازم را دیده است، بیان کرد: معیارها و استانداردهای کودک و نوجوان را در این کتابخانه رعایت خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان همچنین در مراسم افتتاح کتابخانه روستای اشترمل نیز گفت: کتابخانه روستای اشترمل در فضای حسینیه مسجد حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حق انتفاع 10 ساله به جامعه هدف خود خدمات‌ عرضه می‌کند.

زارعی با اشاره به اینکه کتابخانه روستایی اشترمل سومین کتابخانه روستایی تویسرکان است، خاطرنشان کرد: کتابدار این کتابخانه از نیروی بومی روستا معرفی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | 8:45 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.